У Миколаєві підприємців хочуть долучити до брендування міста
Досі численні спроби розробити бренд міста не увінчалися успіхом
- Николаев
-
3 февраля 2016 18:33
Бренд Миколаєва може стати своєрідним знаком якості, який підвищить вартість товарів, створених у місті. Кому дозволяти використовувати такий бренд, краще знають підприємці, адже їм відома "кухня" бізнесу з середини. Таку думку висловив сьогодні, 3 лютого, на зустрічі з органзацією роботодавців "Миколаївський клуб директорів" позаштатний радник мера Василь Гошовський, повідомляє Depo.Миколаїв.
Від підприємців Гошовський, який поки буде виконувати обов'язки голови "Агенції розвитку Миколаєва", прагнув почути бачення брендування від підприємців. Проте вони цю ідею прийняли не надто жваво. Одна з представників "Клубу директорів" сказала, що вони популяризують Миколаїв як місто активних підприємців, що не бояться роботи.
На думку іншого представника клубу, саме місто повинно ініціювати створення бренду. А минулі спроби не мали жодного результату:
"Кожен повинен робити свою справу. Якщо ми говоримо про бізнес і підприємництво, то ми робимо те, що вміємо. Брендуванням займалися протягом 10 років попередні три команди. Нічого з цього не вийшло. Займалися і торгово-промислова палата, і муніципалітет, і суспільні діячі та інші формування. В кінцевому результаті була незгодженість і відсутність спільного розуміння процесу", - зазначив підприємець.
Тому бізнес Миколаєва чекає ініціативи від міста і говорить, що готовий його підтримати. Але Василь Гошовський вважає, що саме підприємці, а не міська влада краще знають, кому давати дозвіл на використання такого бренду.
"Бренд міста - це знак якості, який можна комусь дати для того, щоб його продукт став дорожчим, щоб більшу додану вартість він отримав. Тому місто у співпраці із клубом міста розробляє бренд. Яке кафе має право розмістити знок з брендом Миколаєва, який бізнес має право використовувати маркування бренду. Тому що бізнес знає краще, ніж міська рада, яка по суті виступає лише сервісним центром, який має надати послуги, а не контролювати, що робить бізнес", - зауважив Гошовський.
Він також вважає, що бренд допоможе збільшити вартість товарів, які виробляє Миколаїв, та сформувати імідж міста. Новостворена Агенція розвитку має налагодити таку співпрацю з бізнесом і владою, щоб інвестори побачили його привабливість для нових проектів.
Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Николаев
Все новости на одном канале в Google News
- 15:55 Украина начала получать оружие с разрешением бить по россии, — МИД Латвии
- 12:57В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в мае
- 16:05Зеленский рассказал, какие города Украины больше всего нуждаются в системах ПВО
- 09:50В Николаеве дроны повредили рекреационный и энергетический объекты
- 09:03Рашисты атаковали дронами промышленные и припортовые объекты на юге Украины
- 11:18В Николаевской области девушка и парень подорвались на боеприпасе, который принесли домой
- 15:42Эксперт: Истерика российского МИДа подтвердила, что СБУ стала для москвы наибольшей угрозой
- 09:46В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в апреле
- 08:17Атака "шахедов" на юг ночью 25 марта: что известно о последствиях
- 09:28В Николаевской области разоблачили очередную "схему для уклонистов": как она работала
- 08:15ПВО ночью сбила 10 "шахедов" в Одесской и Николаевской областях
- 10:53В гидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в марте
- 15:49 ТЦК теперь будут работать круглосуточно: решение Кабмина
- 08:11ПВО ночью сбила 11 "шахедов", – Воздушные силы
- 11:58В части регионов Украины объявили штормовое предупреждение
- 09:39В Николаевской области задержали военного, который собирался продать три авто, завезенных для ВСУ
- 08:16Зеленский заявил, что хочет "обновить" руководство не только в армии
- 10:16Оккупанты четыре раза за сутки ударили "баллистикой" по Николаевщине
- 09:18Обломки сбитого "шахеда" упали на грузовик в Николаевской области, ранен водитель