У Миколаєві підприємців хочуть долучити до брендування міста

Досі численні спроби розробити бренд не увінчалися успіхом

У Миколаєві підприємців хочуть долучити…

Бренд Миколаєва може стати своєрідним знаком якості, який підвищить вартість товарів, створених у місті. Кому дозволяти використовувати такий бренд, краще знають підприємці, адже їм відома "кухня" бізнесу зсередини. Таку думку висловив сьогодні, 3 лютого, на зустрічі з організацією роботодавців "Миколаївський клуб директорів" позаштатний радник мера Василь Гошовський, повідомляє Depo.Миколаїв.

Від підприємців Гошовський, який поки буде виконувати обов'язки голови "Агенції розвитку Миколаєва", прагнув почути бачення брендування. Проте вони цю ідею прийняли не надто жваво. Одна з представників "Клубу директорів" сказала, що вони популяризують Миколаїв як місто активних підприємців, що не бояться роботи.

На думку іншого представника клубу, саме місто повинно ініціювати створення бренду. А минулі спроби не мали жодного результату: "Кожен повинен робити свою справу. Якщо ми говоримо про бізнес і підприємництво, то ми робимо те, що вміємо. Брендуванням займалися протягом 10 років попередні три команди. Нічого з цього не вийшло. Займалися і торгово-промислова палата, і муніципалітет, і суспільні діячі та інші формування. В кінцевому результаті була незлагодженість і відсутність спільного розуміння процесу", - зазначив підприємець.

Тому бізнес Миколаєва чекає ініціативи від міста і говорить, що готовий його підтримати. Але Василь Гошовський вважає, що саме підприємці, а не міська влада краще знають, кому давати дозвіл на використання такого бренду.

"Бренд міста - це знак якості, який можна комусь дати для того, щоб його продукт став дорожчим, щоб більшу додану вартість він отримав. Тому місто у співпраці із клубом міста розробляє бренд. Яке кафе має право розмістити знак з брендом Миколаєва, який бізнес має право використовувати маркування бренду. Тому що бізнес знає краще, ніж міська рада, яка по суті виступає лише сервісним центром, який має надати послуги, а не контролювати, що робить бізнес", - зауважив Гошовський.

Він також вважає, що бренд допоможе збільшити вартість товарів, які виробляє Миколаїв, та сформувати імідж міста. Новостворена Агенція розвитку має налагодити таку співпрацю з бізнесом і владою, щоб інвестори побачили його привабливість для нових проектів.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme