Ефективної системи контролю і притягнення до відповідальності не існує, - Васьков про перевантаженні фури
На думку Юрія Васькова, з проблемою потрібно боротися комплексно
- Николаев
-
9 февраля 2016 15:48
Заступник міністра інфраструктури України визначив декілька паралельний кроків, за допомогою яких можна врятувати наші дороги. Які саме, він розповів під час робочого візиту разом із заступником міністра АПК Оленою Ковальовою до Миколаєва. Про це повідомляє Depo.Миколаїв.
Сьогодні, 9 лютого, до Миколаєва приїхала делегація з міністерств - АПК та інфраструктури, - а також Державної ветеринарної та фітосанітарної служби. Високопосадовці приїхали обговорювати питання дерегуляції, що виникають у зернотрейдерів, хто експортує зернові та соняшникові культури. Для них провели екскурсію на терміналах найбільших агрокомпаній, які представлені у Миколаєві - "Bunge", ДПЗКУ (Державна продовольчо-зернова корпорація України - ред.), "Noble Resources" та "Нібулоні".
Поки делегації розповідали про досягнення та нові технології, журналістів більше цікавило питання доріг. Адже під час зерновбиральної кампанії важковаговики "вбивають" дороги, а покарання і за перевантаженні фури, і за їхній прийом немає. Своє бачення вирішення проблеми розповів заступник міністра інфраструктури Юрій Васьков.
Він визнає, що механізму контролю і притягнення до відоповідальності щодо перевантаження немає: "По-перше, потрібно добитися, щоб були витримані вагові параметри завантаження автотранспорту, який слідує дорогами, у тому числі Миколаївщини. Якщо цей аналіз провести, ми побачимо, що більша частина машин їде за багатократним перевантаженням. Ефективної системи контролю і притягнення до відповідальності, на жаль, не існує".
За словами Васькова, підготовлено законопроеккт щощо контролю за перевантаженнями і в міністерстві сопдіваються на його підтримку. Також він додає, що іншим кроком до вирішення проблеми є сбалансування транспортної мережі: "Для цього потрібно, щоб на внутрішні водні шляхи переходив вантаж з доріг, на залізні дороги. Щоб система була сбаласнованою. За сьогоднішньої системи значно вигідніше вантажити по 70-80 тонн на автомобілі і везти. До чого це призводить, ми з вами бачимо".
Ще одним механізмом "порятунку" доріг Васьков вважає збільшення фінансування і встановлення акцизу на ремонт шляхів. І знову додає, що зарежстровано законопроект. У комплексі все це доможе зберегти нормальні дороги.
Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Николаев
Все новости на одном канале в Google News
- 15:55 Украина начала получать оружие с разрешением бить по россии, — МИД Латвии
- 12:57В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в мае
- 16:05Зеленский рассказал, какие города Украины больше всего нуждаются в системах ПВО
- 09:50В Николаеве дроны повредили рекреационный и энергетический объекты
- 09:03Рашисты атаковали дронами промышленные и припортовые объекты на юге Украины
- 11:18В Николаевской области девушка и парень подорвались на боеприпасе, который принесли домой
- 15:42Эксперт: Истерика российского МИДа подтвердила, что СБУ стала для москвы наибольшей угрозой
- 09:46В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в апреле
- 08:17Атака "шахедов" на юг ночью 25 марта: что известно о последствиях
- 09:28В Николаевской области разоблачили очередную "схему для уклонистов": как она работала
- 08:15ПВО ночью сбила 10 "шахедов" в Одесской и Николаевской областях
- 10:53В гидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в марте
- 15:49 ТЦК теперь будут работать круглосуточно: решение Кабмина
- 08:11ПВО ночью сбила 11 "шахедов", – Воздушные силы
- 11:58В части регионов Украины объявили штормовое предупреждение
- 09:39В Николаевской области задержали военного, который собирался продать три авто, завезенных для ВСУ
- 08:16Зеленский заявил, что хочет "обновить" руководство не только в армии
- 10:16Оккупанты четыре раза за сутки ударили "баллистикой" по Николаевщине
- 09:18Обломки сбитого "шахеда" упали на грузовик в Николаевской области, ранен водитель