Ефективної системи контролю і притягнення до відповідальності не існує, - Васьков про перевантажені фури
На думку заступника міністра інфраструктури, з проблемою потрібно боротися комплексно
- Миколаїв
-
9 лютого 2016 15:48
Заступник міністра інфраструктури України визначив декілька паралельних кроків, за допомогою яких можна врятувати наші дороги. Які саме, він розповів під час робочого візиту разом із заступником міністра АПК Оленою Ковальовою до Миколаєва. Про це повідомляє Depo.Миколаїв.
Сьогодні, 9 лютого, до Миколаєва приїхала делегація з міністерств - АПК та інфраструктури, - а також Державної ветеринарної та фітосанітарної служби. Високопосадовці приїхали обговорювати питання дерегуляції, що виникають у зернотрейдерів, хто експортує зернові та соняшникові культури. Для них провели екскурсію на терміналах найбільших агрокомпаній, які представлені у Миколаєві, - "Bunge", ДПЗКУ (Державна продовольчо-зернова корпорація України - ред.), "Noble Resources" та "Нібулоні".
Поки делегації розповідали про досягнення та нові технології, журналістів більше цікавило питання доріг. Адже під час зерновбиральної кампанії важковаговики "вбивають" дороги, а покарання і за перевантаження фур, і за їхній прийом немає. Своє бачення вирішення проблеми розповів заступник міністра інфраструктури Юрій Васьков.
Він визнає, що механізму контролю і притягнення до відоповідальності щодо перевантаження немає: "По-перше, потрібно добитися, щоб були витримані вагові параметри завантаження автотранспорту, який слідує дорогами, у тому числі Миколаївщини. Якщо цей аналіз провести, ми побачимо, що більша частина машин їде з багатократним перевантаженням. Ефективної системи контролю і притягнення до відповідальності, на жаль, не існує".
За словами Васькова, підготовлено законопроеккт щодо контролю за перевантаженнями і в міністерстві сподіваються на його підтримку. Також він додає, що іншим кроком до вирішення проблеми є збалансування транспортної мережі: "Для цього потрібно, щоб на внутрішні водні шляхи переходив вантаж з доріг, на залізні дороги. Щоб система була збаласнованою. За сьогоднішньої системи значно вигідніше вантажити по 70-80 тонн на автомобілі і везти. До чого це призводить, ми з вами бачимо".
Ще одним механізмом "порятунку" доріг Васьков вважає збільшення фінансування і встановлення акцизу на ремонт шляхів. І знову додає, що зареєстровано законопроект. У комплексі все це доможе зберегти нормальні дороги.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв
Всі новини на одному каналі в Google News
- 12:00Подробиці вибуху в Миколаєві: Здетонували боєприпаси, загинуло двоє військових
- 22:33У Миколаєві вибухнув невідомий пристрій: є постраждалі серед рятувальників ФОТО
- 09:47На Миколаївщині вночі ППО знищила 4 дрони. Є поранений
- 09:03Рашисти атакували дронами промислові та припортові об'єкти на півдні України
- 15:11 Через негоду без світла частково залишилися люди в шести областях
- 13:33Розвиток ветеранського бізнесу дозволить регіонам зажити новим життям – Петрук
- 08:26 Окупанти продовжують спроби наступу: За добу на фронті відбулося більше ніж сто зіткнень
- 13:26Вирок і 15-річне ув'язнення: Шпигував для фсб у Миколаєві
- 08:41 Більше сотні російських атак відбили ЗСУ за крайню добу
- 16:44Окупанти атакували Миколаївщину: загинула жінка
- 20:34 Зведення Генштабу: за добу більше 70 боєзіткнень та понад 60 ударів авіації рф
- 21:50Обмеження електроенергії 18 квітня можливі у всіх областях, - Укренерго
- 21:54 В Україні створили Корпус демінерів
- 19:49 Доба на фронті: Найгарячішим залишається Бахмутський напрямок
- 16:19 Зеленський підписав оновлений закон про мобілізацію
- 11:18На Миколаївщині дівчина і хлопець підірвалися на боєприпасі, який принесли додому
- 11:33 Окупанти проводять ротації підрозділів та зміщують напрямки штурмових дій
- 09:30Телефон Служби 112 до кінця поточного року запрацює по всій Україні
- 09:09Рашисти сконцентрували атаки на східних напрямках фронту, де відбулося більшість атак