Депутати Миколаївської облради розбиратимуться, чому морпорт перешкоджає роботі Держекоінспекції

Народні обранці створили робочу групу, яка намагатиметься вирішити конфлікт Держекоінспекції та Миколаївського морпорту

Депутати Миколаївської облради розбирати…

 У Миколаєві Держеконспекція в черговий раз поскаржилась на супротив, який ій чинить "Адміністрація морських портів України" (далі АМПУ) і винесла дане питання на розгляд депутатів облради, повідомляє Depo.Миколаїв

Начальник Миколаївського морпорту Олександр Попов заявив, що інспектори спеціально вишукують проблеми на суднах, де їх немає, щоб оштрафувати їх. В той же час завідувач Миколаївського сектору державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря Андрій Карпенко та ще група екологів заявили, що перевіляльників взагалі не допускають на судна та роблять все можливе, щоб приховати забруднення акваторії Бузького лиману, звільнивши від відповідальності судна, які зливають у річку фекалії та нафтопродукти. За останні три місяці екоінспекція не оштрафувала жодного судна, хоча мала докази забруднення бузького лиману. Через протидію АМПУ державні інспектори не отримали необхідних для заповнення протоколу документів. В резельтаті цього місцевий бюджет втратив сотні тисяч гривень, а акваторія Бузького лиману продовжує забруднюватися. 

Попов вважає, що перед тим, як проводити будь-яку перевірку необхідно визначити винуватців забрудження. Це можуть бути стивідорні компанії, судна, але найбільше портовики бідкаються на каналізаційні колектори, що знаходять в їх акваторії. При всьому цьому реальних дій, щоб змінити ситуаці та припинити прямий вилив нечистот в Бузький лиман адміністрація не робить. 

В коментарях журналістам заступник начальника АМПУ Станіслав Бібік повідомив, що вирішення питання припинення функціонування застарілих колекторів, що шкодять екології Бузького лиману йде лише на рівні обговорень: "Були зустрічі ще в минулі роки, щороку відбуваються зустрічі з ЕЛУ-автодоріг, вони балансоутримувачі (колекторів, - ред) і з" Водоканалом ", це питання обговорюється. У минулому році при капремонті колекторів представники ЕЛУ-автодоріг виявили багато несанкціонованих врізок в зливову каналізацію. З мийок скиди і все, що хочеш ... це все потрібно проходити, це все потрібно перевіряти".

З міською владою та "Миколаївводоканалом" АМПУ не співпрацює і як виявилось навіть не знає про проект реконструкції "Водоканалу" вартістю 31,08 млн євро.

В ході засідання коміссії голова фракції "Оппоблоку" в облраді Володимир Фроленко поцікавився, куди ж портовики дівають сміття з суден, яке необхідно спалювати у спеціальній пічці для уникнення поширення різних пандемій з інших континентів. Достовірно відомо, що весь останній рік АМПУ не може провести тендер на утилізацію побутового сміття з іноземних суден, його провалюють вже в четвертий раз. Вивезення сміття на міський полігон може бути небезпечним для городян. Олександр Попов не міг чітко пояснити куди ж направляється сміття заявляючи, що не всі судна його залишають, тому що попередня стоянка в порту могла бути декілька діб тому. Потім озвучувалась версія того, що сміття вивозиться, а ще пізніше, що воно і досі зберігається на території порту. 

Його заступник заявив, що вже в кінці квітня АМПУ готується провести ще один тендер на спалювання сміття, а поки домовляються з Херсонським філіалом.

"Половину періоду ми працювали на залишках сум з минулих тендерів. Законодавством передбачено, що при неукладення договору можна20% від суми минулого року продовжувати договір. Частина періоду ми відпрацювали на цій різниці, тобто зняття відходів у нас вироблялося по тендеру, на 20%. У н6астоящій момент тендер у нас не укладено, але в іншій філії АМПУ в Херсоні є своя сміттєспалювальних піч. Зараз ми провели переговори з Херсонською філією і вони готові і приймають у нас ці відходи", - заявив Станіслав Бібік.

Між депутатами точилась гостра дискусія стосовно того, як же все-таки вирішити конфлфкт Держекоінспекції та АМПУ, зважаючи на звинувачення обох сторін. В решті-решт народні обранці створили ще одну робочу групу по вирішенню питання. 

Саме в рамках робочої игрупи буде досліджено проблему обмеження доступу екологів на територію порту та суден, які підозрюються в викиді нечистот та нафтопродуктів. Нині, зі слів Андрія Карпенка, державні інспектори не можуть отримати вхідні дані суден та інформацію про зливи забрудненої води, бо портовики підмовляють капітанів не підписувати жодних документів та не надавати екологам бортовий журнал, перешкоджаючи їх професійній діяльності.

Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Николаев

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme