У Миколаєві перевізники шантажують городян черговим підвищенням тарифу на проїзд

Підприємці не хочуть встановлювати GPS-трекери та заявляють, що витрати на них включать у вартість тарифу на проїзд

У Миколаєві перевізники шантажують город…

Сьогодні, 18 лютого постійна комісія з питань промисловості, транспорту, енергозбереження, зв'язку, сфери послуг, підприємництва та торгівлі обговорила з керівниками фірм-перевізників питання ефективності пасажирських перевезень в місті Миколаєві, про це Depo.Миколаїв повідомили у прес-службі Миколаївської міськради. 

Віктор Мироненко, директор ПП "ПІК", інформував про збільшення кількості маршруток, які обслуговують мікрорайон Матвіївка. Таким чином, скоротився інтервал руху транспорту: "Ми додали машини вранці і ввечері. Інтервал руху склав 5-10 хвилин. Остання маршрутка в Матвіївку йде о 22:15. Значною мірою напруга знята".

У той же час, зазначив директор ПП "ПІК", збитки підприємства через маршрут №24 перевищують доходи.

Голова комісії Володимир Євтушенко запропонував ПП "ПІК" попрацювати за новою схемою ще місяць, а за цей час депутати разом з управлінням транспорту міськвиконкому ретельно вивчать питання щодо перевезень в Матвіївку та запропонують ефективне рішення. На наступному засіданні комісія розглядатиме ще й електронну петицію, зареєстровану жителями Миколаєва на сайті міської ради, з проханням повернути автобуси великої місткості на маршрут №54.

Про майбутній конкурс перевізників розповів начальник управління транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій В'ячеслав Кащенюк: "На даний момент розробляються пропозиції щодо об'єктів конкурсу. Це маршрути, які в місті дійсно працюють. Прибираємо ті, на яких роками транспорт відсутній. Всі маршрути винесуть на затвердження виконкому, а потім в засобах масової інформації буде розміщено відповідне оголошення. Через місяць після опублікування буде проведено конкурс". 

Члени комісії запропонували не поспішати з формуванням маршрутів, а опрацювати їх і виставити на конкурс "пакетами". Тобто, до рентабельних маршрутів додати менш рентабельні. Також пролунала ініціатива: в договорі прописати систему штрафних санкцій за порушення прийнятих зобов'язань.

Заступник міського голови Юрій Степанець прокоментував, що раніше вносив пропозицію передбачити фінансову відповідальність перевізників за невиконання умов договору. Але юридичний департамент міськвиконкому на службовий лист відповів витягом із Закону України про корупцію, тобто, мерія не має права стягувати кошти з перевізників.

Перевізники ж додали, що їх не влаштовує і зміст договору - він недоопрацьований. Бурхливе обговорення викликав пункт договору, в якому перевізників зобов'язують встановити системи GPS на кожну одиницю транспорту. А депутат міської ради Володимир Садиков вважає, що треба ще й створити інтерактивний веб-ресурс, де буде розміщена інформація про маршрутки, водіїв і чіткий графік руху. Юрій Степанець зазначив, що маршрутки можна підключити до діючої диспетчерської на базі КП "Миколаївелектротранс".

Виникло питання: хто буде оплачувати придбання GPS-трекерів? Їх середня вартість близько 350 доларів. Керівники підприємств-перевізників заявили, що ці витрати доведеться включати у вартість тарифів на проїзд.

Депутати міської ради доручили В'ячеславу Кащенюку опрацювати це питання, знайти рішення, як зняти фінансове навантаження з підприємств.

Учасники засідання зійшлися на тому, що необхідно виробити єдині правила гри в галузі пасажирських перевезень. Для цього по три представники від депутатського корпусу і перевізників проведуть зустріч без ЗМІ, кожна сторона озвучить конкретні пропозиції, які дозволять дійти до компромісу.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme