Миколаївцям розповіли, де тепер потрібно прописуватися

З 4 квітня реєстрація місця проживання проводиться по-новому

Миколаївцям розповіли, де тепер потрібно…

В рамках децентралізації органам місцевого самоврядування, а саме міській владі, передано низку повноважень, які раніше здійснювали державні органи. Від Мінюсту містам передали повноваження з реєстрації прав на нерухоме майно та з реєстрації юридичних і фізичних осіб, тобто підприємців. Від Державної міграційної служби передані повноваження з реєстрації громадян (по-старому - прописка-виписка). Про це Depo.Миколаїв повідомили у прес-службі міськради.

З 1 березня змінилися умови ведення та користування даними Державного земельного кадастру. Цю інформацію тепер можна буде отримати в Центрі надання адміністративних послуг. Про те, як тепер прописатися, де оформити ПП і про інші нововведення, розповів заступник міського голови Юрій Степанець.

4 квітня Державна міграційна служба припинила виконання своїх повноважень з реєстрації громадян. Паспортні столи більше не займаються пропискою громадян, у цій організації можна отримати паспорт повнолітнім, замінити фото в 25 та 45 років, інші послуги.

"Але для зручності городян ми не стали змінювати порядок. У кожному ЖЕКу є паспортист, і там як і раніше можна оформити заявку на прописку або виписку. Вони передають документи до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), він розташований в будівлі міськвиконкому, вул. Адміральська, 20, 3-й під'їзд. А ЦНАП проводить реєстрацію громадян, і як зазвичай ставить в паспорті штамп про реєстрацію або зняття з реєстрації", - зазначив Степанець.

Крім того, в адміністрації кожного району міста працюватиме реєстратор ЦНАП, який уповноважений вирішувати державні питання реєстрації, і можна приходити в адміністрацію району, минаючи паспортний стіл. На сьогоднішній день вже працює реєстратор в адміністрації Інгульського (Ленінського) району, у найближчі дні почне обслуговування жителів Центрального району реєстратор в будівлі однойменної адміністрації. Що стосується Корабельного і Заводського районів, то тут реєстратори почнуть працювати орієнтовно наприкінці наступного тижня.

Крім того, з питання реєстрації можна звернутися й безпосередньо до Центру надання адміністративних послуг. Тут таку послугу теж нададуть. Звертатися потрібно безпосередньо до начальника ЦНАП Інги Мураховської. Ця послуга була і залишається платною - 11 грн 71коп. Тільки тепер ці збори будуть йти не до державного, а до міського бюджету.

Процедура реєстрації новонароджених залишається майже без змін, єдина відмінність у тому, що управління юстиції передає відомості в ЦНАП, і саме реєстратори вносять інформацію до Єдиного державного демографічного реєстру. Крім того, з 30 квітня управління юстиції припиняють реєстрацію прав на землю, нерухомість. Миколаївський ЦНАП цю послугу вже надає з березня. Крім того, цим займаються нотаріуси, так що у громадян є вибір.

Що стосується підприємців, то до 30 квітня городяни можуть зареєструвати свій бізнес в управлінні юстиції, у нотаріусів або акредитованих осіб. З 30 квітня, щоб оформити ПП або юридичну особу, потрібно звертатися до ЦНАПу.

"Можливо, будуть збої, поки нова система реєстрації налагоджується, але городянам не варто хвилюватися. Ми в оперативному порядку вирішуємо всі питання. Якщо в паспортному столі або в адміністрації району виникають проблеми з реєстрацією проживання, то у ЦНАП вас зареєструють у день звернення. Щоб послуги надавалися якісно, штат ЦНАПу збільшений на 16 осіб. Виконавчий комітет пропонував створити на базі ЦНАПу департамент і додати в нову структуру 32 працівника, але депутати міської ради прийняли рішення про збільшення штату ЦНАПу на 16 спеціалістів. Можливо, це будуть працівники управління юстиції, які потрапляють під скорочення", - додав Степанець.

Поробиці про ЦНАП ви можете дізнатися на сайті міськради за посиланням.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme