Миколаїв

Зниження вартості оренди землі не врятувало би ковзанку, - Сєнкевич

Власнику у будь-якому разі довелося б замінювати купол, адже термін його придатності закінчився

05 серпня 2016, 16:13

Зниження вартості оренди землі не врятувало би ковзанку, - Сєнкевич

Зниження вартості оренди землі, про яке просили власники миколаївської ковзанки від міськвлади, не врятувало б ситуацію. Наразі каток розібрав власник. Про це розповів мер Олександр Сєнкевич в ефірі програми "Гаряча лінія", повідомляє Depo.Миколаїв.

У середині липня конструкцію ковзанки розібрали, залишивши "ріжки та ніжки". За словами Сєнкевича, строк придатності купола - 10 років - вже закінчився. Тому у будь-якому разі потрібно було б ставити новий. І навіть якщо б зменшили вартість оренди на землю власникові ковзанки, це б не допомогло: "Це б не врятувало підприємця, він сказав, що крім цього, мені необхідно знизити вартість електроенергії, якою утримується ця ковзанка. На жаль, місто не має можливості знижувати вартість електроенергії, дотувати когось за електроенергією",  - сказав мер.

Він додав, що діяльність ковзанки стала нерентабельною, і вона не змогла би виконувати навіть замовлення для тренування олімпійського резерву, якщоб це робила міськвлада. За словами Сєнкевича, з бюджету коштів не витрачатимуть. Натомість вирішили взяти готовий проект ковзанки з сендвіч-панелями, що допоможе знизити обсяги спожитої електроенергії, та працюватимуть за прикладом державно-приватного партнерства: місто може побудувати ковзанку, а підприємець дасть в оренду обладнання.

Мер додав, що Федерація фігурного катання повинна представити, якою вони бачать ковзанку . Враховуючи проектно-кошторисну документацію зможуть розуміти, які бюджетні кошти потрібні для будівництва. При цьому Сєнкевич констатує, що підприємець так зможе отримувати менші прибутки, ніж заробляв, але це краще, ніж бути у збитках. За умови державно-приватного партнерства, якщо виникнуть проблеми об'єкт, не закриють.

Більше про життя Миколаєва та області читайте на Depo.Миколаїв

Loading...
Loading...