Жителі Матвіївки скаржаться на погане транспортне сполучення, але не хочуть їздити з пересадкою

Зараз в мікрорайон можна заїхати лише на одій марштутці - №24

Жителі Матвіївки скаржаться на погане тр…

Жителі Миколаєва знову підняли питання про забезпечення транспортного сполучення з віддаленними мікрорайонами міста, про це Depo.Миколаїв повідомили у прес-службі Миколаївської міськради. 

В ході сьогоднішнього засідання  постійної комісії з питань транспорту депутати розглянули питання про транспортне сполучення з мікрорайоном Матвіївка. Як заявила депутат міської ради Світлана Кучкарова, посилаючись на численні звернення мешканців мікрорайону, це наболіле питання. Через Матвіївку проходить лише один маршрут - №24.

"Щоранку люди змушені стояти на зупинках годинами, не маючи змоги поїхати. Інтервал руху "маршруток" - 10 хвилин. Це великий інтервал для такої кількості людей. А ще транспорт має малу місткість, усього 10-12 місць", - повідомила депутат.

Заступник міського голови Юрій Степанець, якого депутати запросили на засідання комісії, зазначив, що по 24-му маршруту курсують "Рути", у яких за техпаспортом мінімум 20 місць. Загальна кількість транспорту – 13-14 одиниць. А графік їх руху постійно контролює управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій міської ради.

Наразі, до Матвіївки додатково спрямовували транспорт, щоб скоротити інтервал руху у "час пік". Потім запустили "маршрутку" з вартістю проїзду 2 гривні, щоб вона збирала людей по мікрорайону та довозила їх до кінцевої зупинки тролейбусів у мікрорайоні "Північний". На жаль, такий маршрут не прижився, бо мешканці Матвіївки не хотіли робити пересадку. Хоча, за вартістю проїзду так було вигідніше.

"Проблема з транспортним сполученням не лише у Матвіївці. Вона існує також у Великій та Малій Коренихах, Ракетному Урочищі, у Корабельному районі по об’їзній дорозі", - зазначив Юрій Степанець. 

Одним з найбільш ефективних рішень заступник мера вважає придбання автобусів великої місткості. Це питання буде винесено на розгляд постійної комісії з питань бюджету.

"Для розвантаження Матвіївського напрямку вистачить п’яти автобусів. Крім того, треба врахувати Велику та Малу Коренихи. Транспорт має бути комунальним. Як показав досвід, приватні перевізники на дальніх маршрутах не приживаються", - відзначив Юрій Степанець, маючи на увазі перевізника «Євротранстехсервіс».

Члени комісії запропонували перенести питання на наступне засідання, підготувати детальну інформацію та запросити керівників фірм-перевізників. З ними депутати планують обговорити можливість виділення кількох одиниць місткого транспорту, щоб "посилити" Матвіївський напрямок.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme