У Миколаїві Чайка витратив на передвиборчу агітацію втричі більше за Сенкевича
Стало відомо, скільки кандидати на посаду міського голови Миколаєва витратили на піар
Кандидати на посаду мера Миколаєва Владислав Чайка і Олександр Сенкевич витратили різні суми на передвиборчу агітацію, передає Depo.Миколаїв з посиланням на "ОПОРУ".
У звіті Чайки зазначено, що в період із 29 вересня по 30 жовтня його виборчий фонд становив 664 115 грн. Із них 59,96% ─ це добровільні внески фізичних осіб, а 40,04% − власні кошти кандидата.
Найбільшу частину коштів − 195 000 грн (29,66%) − кандидат витратив на розміщення матеріалів передвиборної агітації в мережі Інтернет. Також 167 422,26 грн із його фонду були спрямовані на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 150 706,18 грн – на використання ЗМІ.
За даними звіту Сенкевича, його виборчий фонд у період із 1 по 24 жовтня становив 205 750 грн. Із них 161 150 – власні кошти кандидата та 44 600 – добровільні внески фізичних осіб.
Так, на виготовлення матеріалів передвиборної агітації Олександр Сєнкевич витратив 79 428 грн, на розміщення друкованих агітаційних матеріалів на носіях зовнішньої реклами – 126 078,92 грн. На використання ЗМІ та розміщення матеріалів передвиборної агітації в мережі Інтернет кандидат не витратив ані копійки.
Нагадаємо, Сенкевич виграв у Чайки у першому турі майже 10 тисяч голосів.
Фото: novosti-n.org
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв