У Миколаєві до віддалених районів хочуть пустити дуобуси

Ціни на такі автономні тролейбуси досягають восьмі мільйонів гривень
Depo.Миколаїв
2 березня 2016 09:47
ФОТО: depo.ua
У Миколаєві до віддалених районів хочуть пустити дуобуси
У Миколаєві до віддалених районів хочуть пустити дуобуси

Незважаючи на те, що минулого року Миколаїв закупив додатково 33 тролейбуса і 12 трамваїв, а також відкриття нових трамвайних маршрутів, все ще залишається невирішеною проблема сполученя з віддаленими районами міста. Тому "Миколаївелектротранс" хоче придбати автономний тролейбус - доубус, - вартість якого складає близько 8 мільйонів гривень. Про це стало відомо під час "транспортної" депутатської комісії, повідомоляє Depo.Миколаїв.

Директор КП "Миколаївелектротранс" Дмитро Лісовський сказав, що необхідно купувати новий якісний транспорт для Великої і Малої Коренихи, Матвіївки, Варварівки. За його словами, зараз найоптимальніший варіант - придбати дуобус. Це універсальнний тролейбус, який може в автономному режимі проїхати від 20 до 50 кілометрів. Ціна в залежності від кілометражу коливається від 201 до 271 тисяч євро. 

На думку депутата від "Самопомічі" Сергія Ісакова, у місті немає спільного бачення розвитку транспортної мережі. Тому потрібно спочатку вибудувати єдину картину громадського транспорту в місті, враховуючи маршрутки, а далі дивитися, яким шляхом вирішити цю проблему. "Ми знову відсахуємось, ось це давайте зробимо, немає, тепер це. Купуємо б/у тролейбуси, тепер хочемо нові дуобуси, потім "електробуси". А зараз ще одне питання стоїть про закупівлю автобусів великої місткості. Давайте намалюємо картину і буде системно рухатися за всіма видами транспорту. Поки не буде єдиного бачення, ця лихоманка триватиме", - поскаржився Ісаков.

Віце-мер Юрій Степанець також зауважив на прикладі резонансного ДТП, коли на 9 годин було заблоковано рух частиною проспекту Центрального (Леніна), наскільки необхідні місту дуобуси. "Тролейбуси всі стали з боку Лісків і Намиву, не ходили 9 годин. А якби були дуобуси, ми могли б пустити їх в об'їзд. Він об'їжджає місце аварії, знову підключається до контактної мережі і їде далі по маршруту", - сказав Степанець.

У підсумку вирішили на наступному засіданні повернутися до цього питання. А депутати порадили КП "Миколаївелектротранс" зробити нові розрахунки з розвитку електротранспорту в Миколаєві з урахуванням всіх можливих варіантів.

Більше про життя Миколаєва та області читайте на Depo.Миколаїв