Тисячі доларів на соцмережі: Хто і за скільки піариться у Миколаєві перед виборами

Кандидати в мери Миколаєва і партії витрачають великі гроші на рекламу у соцмережах

Тисячі доларів на соцмережі: Хто і за ск…

У вересні політичні партії та політики 595 разів рекламували дописи в Facebook, таргетовані на аудиторію Миколаївської області, передає Depo.Миколаїв з посиланням на "ОПОРу".

При цьому у серпні були розміщені лише 312 рекламних оголошень. Повідомляється, що політичну рекламу на Миколаївську область таргетували дев’ять політичних партій і 15 кандидатів.

Кандидатка на посаду Миколаївського міського голови від партії "Слуга народу" Тетяна Домбровська витратила на рекламу до 2 872 доларів. 

Найбільше коштів на політичну рекламу в Facebook у вересні витратив кандидат на посаду Миколаївського міського голови від партії "Пропозиція" Олександр Сєнкевич. Його оголошення рекламувались одразу з двох сторінок. Максимальні витрати на рекламу становили 8 819 доларів.

Політична партія "Миколаївці" зі своєї сторінки в Facebook запустила 44 рекламних оголошення, витративши на них до 6 256 доларів. Також політичну рекламу таргетував на миколаївську аудиторію кандидат на посаду міського голови від партії "Миколаївці" Олександр Садиков. На 51 рекламне оголошення він витратив до 5 449 доларів.

Політичну рекламу на аудиторію Миколаївщини таргетувала і партія "За майбутнє", причому одразу з чотирьох сторінок. Максимальні витрати на рекламу становили 4 365 доларів.

Максимальні витрати на рекламу політичної партії "Наш край" становили 3 767 доларів. 

Нагадаємо, у Миколаєві зняли з виборів скандального депутата від "Слуги народу".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme