Омелян пояснив, чому хочуть здати в концесію миколаївський та херсонський порти
Спецморпорт "Октябрьск" Миколаєва та порт Херсона розглядають як єдиний майновий комплекс, що є найпростішим для віпрацювання
- Миколаїв
-
3 жовтня 2016 15:11
В Україні розробляється концесійне законодавство, яке відпрацьовуватимуть на портах "Октябрьск" Миколаєва та Херсону. Вони увійшли до пілотного проекту. Про це розповів під час брифінгу в Українському кризовому медіацентрі міністр інфраструктури Володимир Омелян, повідомляє Depo.Миколаїв.
За словами Омеляна, зараз хочуть розробити прозорий механізм, який буде безвідмовно працювати у всіх випадках. Для цього ініціювали створення нового концесійного закону, що має відповідати кращим світовим стандартам. "Щоб іноземний інвестор, заходячи на український ринок, не відчував дискомфорту, не було відчуття, що він з теплих Гаваїв потрапляє в арктичний холод", - сказав Омелян.
На сьогодні розробляють модель для перших двох пілотних проектів на базі портів "Октябрьск" (Миколаїв) і у Херсоні, щоб відпрацювати законодавство, механізми концесії та державно-приватного партнерства, зрозуміти, чи працюють вони та чи приносять користь державі. "Тоді можна буде переходити до більших об'єктів, які мають стратегічне значення. Ми зараз виходимо з концепції цілісного розвитку порту "Октябрьск" та порту Херсон як єдиного майнового комплексу на базі або державно-приватного партнерства, або на базі коцесії", - зазначив міністр.
Як зазначає Омелян, знайти хочуть стратегічного інвестора, який буде готовий зайти в Україну не тільки грошима, а й вантажопотоком, створити додаткові робочі місця і порт західного зразка: "Коли ми не просто маємо пристань і крани, а маємо тилову територію, на якій відбувається обробка продукції, створюється додаткова вартість, а потім експортується чи імпортується в країну", - зауважив Омелян.
Міністр пояснює, чому обрали порти "Октябрьск" і Херсону як пілотні проекти: "Там державна власність, там немає приватних стивідорів, там немає фактично орендних відносин. Це найпростіші об'єкти для подальшої концесії, для того, щоб не створювати проблем для входження інвесторів на український ринок".
Омелян хотів би бачити серед інвесторів представника ТОП-5 світових портових операторів чи перевізників продукції, щоб вони не тільки заходили в порт, а й розвивали інфраструктуру, мали свій вантаж, створювали додаткову вартість. Він обіцяє прозорий тендер, але хоче бачити чіткий бізнес-план розвитку портів.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв
Всі новини на одному каналі в Google News
- 20:34 Зведення Генштабу: за добу більше 70 боєзіткнень та понад 60 ударів авіації рф
- 21:50Обмеження електроенергії 18 квітня можливі у всіх областях, - Укренерго
- 21:54 В Україні створили Корпус демінерів
- 19:49 Доба на фронті: Найгарячішим залишається Бахмутський напрямок
- 16:19 Зеленський підписав оновлений закон про мобілізацію
- 11:18На Миколаївщині дівчина і хлопець підірвалися на боєприпасі, який принесли додому
- 11:33 Окупанти проводять ротації підрозділів та зміщують напрямки штурмових дій
- 09:30Телефон Служби 112 до кінця поточного року запрацює по всій Україні
- 09:09Рашисти сконцентрували атаки на східних напрямках фронту, де відбулося більшість атак
- 11:59 Сьогодні, 13 квітня, на Миколаївщині День жалоби
- 08:20 Два напрямки на фронті залишаються найгарячішими, - Генштаб
- 09:30В Миколаєві зросла кількість загиблих через ракетний удар 11 квітня
- 19:55 "Найгарячіше" на фронті в напрямку Бахмуту та Новопавлівки
- 18:43 В "Укренерго" закликали українців зменшити споживання електроенергії
- 12:43В Миколаєві є жертви внаслідок ракетного удару по місту
- 11:20 Нардепи посилили мобілізацію у другому читанні
- 22:02 В Україні зараз найгірший показник народжуваності за останні 300 років
- 09:01Миколаївські рятувальники ліквідували наслідки ворожих обстрілів, спричинених в ніч на 10 квітня
- 19:40 Доба на фронті: майже пів сотні боїв, більше 70 авіаударів, є жертви серед цивільних