Миколаївці пропонують "урізати" кількість пільгових місць заради великогабаритних автобусів

Для цього потрібно шукати компроміс із маршрутчиками

Миколаївці пропонують "урізати" кількіст…

Великогабаритні автобуси "Євротранстехсервіс" декілька разів запускали на маршрути міста, а потім їх прибирали, повідомляє Depo.Миколаїв.

Однією з причин є те, що вони є нерентабельними, адже користується ними велика кількість саме пільговиків. За словами самих перевізників, місцева влада їм не компенсує кошти на їхнє перевезення. Тим не менш, для жителів віддалених районів, зокрема Матвіївки, такі автобуси були справжнім порятунком. У соцмережах миколаївці пропонують варіанти, як повернули "гармошки" на вулиці міста.

Автор посту у соцмережі, забажав залишитися невідомим. Проте він доносить конструктивні ідеї.  Так, зазначається, що альтернативи "довгомірам" немає. 

"Якщо у міської влади немає коштів для компенсування пільговиків, обмежити кількість місць пільгової категорії, щоб маршрути окупалися. Безумовно жителів тієї ж Матвіївки міг цілком влаштувати такий варіант. Адже 24 маршрут не може так покрити пасажиропотік, як це робив 54-й. А нехитре повідомлення 83 маршруту "Крилова-Чигрина" як і в цілому "Намив-Жовтневе" практично відсутнє, з урахуванням 3 рейсів на день на 77 маршруті", - пише автор.

Разом з тим, він додає, що "довгі" автобуси заважали іншим перевізникам: "Причому в двох сенсах - по заробітку (якщо машини з 24 маршруту можуть повернутися на Перший, то 53-й є по суті відрізком 83-го) і в цілому на дорогах. Справа в тому що в місті не обладнані зупинки під довгоміри, які займають місце 2-3 "Рут" або Sprinter".

На думку автора, проблему слід вирішувати разом - керівництвом "Євротранстехсервісу", міською владою і маршрутчикам. Зазначимо, що "транспортні" петиції чи не найбільш популярні на сайті міськради.

Миколаївці пропонують обмежити кількість пільгових місць, щоб повернути великогабаритні автобуси

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme