Миколаївці дадуть добро на оптимізацію руху маршруток на громадських слуханнях

Міська влада поки не береться вимірювати пасажиропотік, від якого й залежить оптимізація транспорту

Миколаївці дадуть добро на оптимізацію р…

У Миколаєві нарешті повинні провести конкурс перевізників на міських маршрутах. Але згодом назріває ще один - вже після оптимізації руху. Проте остаточне рішення, як будуть рухатися в місті маршрутки, мають ухвалити городяни на громадських слуханнях. Коли саме, невідомо. Про це в коментарі Depo.Миколаїв розповів начальник управління транспорту міськради В'ячеслав Кащенюк.

Слід зазначити, що конкурс серед перевізників мали провести ще у квітні минулого року, проте його завалили, не виконавши умов, а потім постійно відкладали. Цього року вже нова міська влада знов заговорила про необхідність проведення конкурсу і навіть назвала точний срок - до травня. В іншому разі перевезення буде здійснюватися незаконно.

У коментарі начальник транспортного управління В'ячеслав Кащенюк розповів, то договори будуть укладатися на строк від одно до п'яти: рішення буде приймати конкурсний комітет. Але чи з'являться у маршрутках обіцяні GPS-контролери чи нарешті створять мінімальні умови для інвалідів, адже на кожному маршруті має будти по одній машині, пристосованій для людей з обмеженими потребами, - невідомо. Оскільки це додаткові умови договору, а не основні:

"Є Постанова № 1081, яка визначає порядок проведення конкурсу. Згідно з нею, ми маємо право такі додаткові умови пропонувати перевізникам. Але знову ж таки, є ст. 44 Закону України "Про автомобільний транспорт ", згідно з якою, якщо перевізник не виконує додаткові умови, але на об'єкт конкурсу він один, то він автоматично виграє цей конкурс", - сказав Кащенюк.

Крім того, ще один конкурс мають провести після оптимізації маршрутів. Поки схеми руху представили на розгляд містянам. За словами Кащенюка, потім повинні бути проведені громадські слухання: "Зараз ми дали попередні пропозиції, які були розроблені в 2011 році Харківським інститутом, вони розміщені на сайті міськвиконкому. Тобто люди звертаються. Якщо є окремі пропозиції, вони розглядаються, йде добірка документів. За підсумками ми проведемо громадські слухання. Коли місто ознайомиться з остаточною версією оптимізації, тоді можна буде говорити про що-небудь ".

Але оптимізація може затягнутися і її не обіцяють провести в цьому році: "Коли місто буде готовим до оптимізації, це швидше за все в годинник найменшого пасажиропотоку - кінець літа, серпень - цього року, наступного року. Поки складно сказати. Поки бачення у депутатів одне, у виконавчої влади інше. Коли до спільного знаменника прийдемо, зможемо про це говорити ", - коментує Кащенюк.

Є питання і до вимірювання пасажиропотоку, від якого і мали б "відштовхуватися" при оптимізації руху. В інтерв'ю місцевому виданні мер ще у січні повідомляв, що рахувати кількість пасажирів будуть к березні-квітні. "Ми хочемо дізнатися, як будемо возити людей по кілометражу, а не за квитками, і чи вигідно це буде. Пасажиропотік ми будемо вивчати до конкурсу, імовірно це березень-квітень. Конкурси за маршрутами пройдуть не пізніше січня 2017 року", - заявляв мер.

Але наразі начальник управління транспортного комплексу поки не говорить про плани обчислювати пасажиропотік. "Пасажиропотік буде обчислюватися, але команди поки немає", - сказав Кащенюк.

З електротранспортом також поки є труднощі, оскільки трамваї та тролейбуси закупили, а з кадрами проблеми. Кащенюк пояснює це кількома чинниками, зокрема тим, що вартість навчання водії коштує близько 4,5 тисячі гривень, і воно триває півроку. За цей час не всі завершують курси.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme