Миколаїв обрав своїм брендом образ покровителя міста

Створенню бренду передувала майже річна робота над його розробкою
Depo.Миколаїв
22 квітня 2016 17:51
ФОТО: depo.ua
Миколаїв обрав своїм брендом образ покровителя міста
Миколаїв обрав своїм брендом образ покровителя міста

Вчора, 21 квітня, заступник голови облдержадміністрації Оксана Янішевська провела чергове засідання Ради з питань розвитку туризму та рекреаційно-курортної діяльності при ОДА, про це Depo.Миколаїв повідомили у прес-службі ОДА.

"Для мене сьогоднішня нарада - підведення підсумків нашої роботи, яка виконувалася протягом року. Адже я започаткувала Раду по туризму у Миколаївській області і багато питань, саме нашими спільними зусиллями вирішено. Сьогодні деякі з них будуть презентовані та оголошені. Це наше спільне досягнення", - розповіла Оксана Янішевська.

Миколаїв обрав своїм брендом образ покровителя міста - фото 1

Мова йде і про створення туристично-інформаційного порталу, і розробка бренду та бренд буку, і створення окремого структурного підрозділу - управління з питань молоді та туризму при ОДА найближчим часом.

Про поетапне створення бренду і бренд буку області розповів голова робочої групи з даного питання Олександр Максименко. За його словами, створенню бренду передувала майже річна робота над його розробкою. Поетапне прийняття концепції "Святий Миколай", створення образу, візуалізація, апробація на Міжнародній туристичній виставці.

Миколаїв обрав своїм брендом образ покровителя міста - фото 2

Представив Олександр і бренд бук, в якому детально розписана "інструкція" по зображенню "Миколая" - розташування знаку, колір, шрифти та багато іншого.

Після одноголосного затвердження бренду членами Ради, дизайнерів та розробників туристичного бренду Романа Дорошенка та Миколу Суріна було нагороджено подяками за пророблену роботу. Нагороджено подякою облдержадміністрації і колектив "Булава Продакшн", які займались розробкою проморолика Миколаївщини.

Миколаїв обрав своїм брендом образ покровителя міста - фото 3

Представник Офісу Розвитку Миколаївщини Олександр Ішутін анонсував створення Асоціації туризму, задля об’єднання та взаємодії представників громади, влади та туристичного бізнесу.

До дня Землі, до проведення відкритої обласної акції "Чистий Кінбурн". відбулося урочисте погашення серії регіональних туристичних поштових марок "Кінбурнська коса".

Більше про життя Миколаєва та області читайте на Depo.Миколаїв