Мер Миколаєва Сенкевич витратив вдвічі більше за конкурента на рекламу у соцмережах
Міський голова Миколаєва Олександр Сенкевич активно вів передвиборчу агітацію у соцмережах
Чинний міський голова Миколаєва Олександ Сенкевич витратив вдівчі більше коштів на рекламу у соцмережах, ніж його конкурент у боротьбі за мерське крісло Владислав Чайка, передає Depo.Миколаїв з посиланням на "ОПОРу".
У перші два тіжні листопада кандидат на посаду міського голови від місцевого осередку партии "Пропозиція" витратив на рекламу до 1 683 долларов. 17 оголошень були присвячені відповідям чинного міського голови на запитання мешканців міста, актуальним проблемам.
Кандидат від ОПЗЖ Владислав Чайка у період із 1 по 15 листопада рекламував 24 оголошення на політичну тематику. На політичну рекламу в Facebook Владислав Чайка витратив до 800 доларів.
Нагадаємо, перед першим туром Чайка витратив на передвиборчу агітацію втричі більше за Сенкевича.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв