Говорили-балакали: Чи побачать миколаївці зниження квартплатні

У мерії пообіцяли проконтролювати безпідставне нарахування комунальних послуг без фактичного виконання

Depo.Миколаїв
30 січня 2017 14:17
ФОТО: depo.ua

Депутати Миколаївської міської ради разом з виконкомом три години обговорювали питання доцільності підняття квартплатні, проте до єдиного рішення так і не змогли прийняти, повідомляє Depo.Миколаїв.

Сьогодні, 30 січня, відбулося робоче засідання стосовно питання підвищення тарифів на ЖКХ. Безпосередньо, на засіданні вислухали зауваження робочої групи, яка займалася вивченням "тарифного" питання.

Голова робочої групи Сергій Кантор повідомив, що ЖЕКи недобросовісно вносять вихідні дані, на яких базуються розрахунки подомових тарифів, також відбувається безпідставне нарахування комунальних послуг без фактичного виконання. У будинках 5-6 класу взагалі не надається ряд врахованих нормативним тарифом послуг. Крім того Департаментом ЖКХ не на належному рівні проведена роз'яснювальна робота серед населення щодо порядоку надання послуг. У зв'язку з цим робоча група рекомендувала зменшити тарифи, затверджені виконавчим комітетом 16 січня, а також відкоригувати ряд інших пунктів.

У свою чергу депутат Вячеслав Карцев зауважив, що при розрахунку тарифу завідомо були взяті некоректні данні, тому їх однозначно потрібно перераховувати. З ним погодилася і колега Олена Кісельова, яка запропонувала перенести строки введення в дію рішення виконкому на березень, а до цього часу розібратися у проблемних питаннях. А ось депутат Олег Солтіс взагалі запропонував відмінити рішення виконкому та зібрати позачергову сесія для ухвалення нового рішення.

Після тривалого обговорення, міський голова зауважив, що прийняті тарифи найбільш наближені до економічно обґрунтованих, тому він не бачить необхідності їх зменшення. Замість цього він погодився, що біля кожного під'їзду будинку має бути розміщена інформація щодо тарифу на кожну послугу, яка є у будинку та спосіб його розрахунку: "Ми сьогодні торкнулися питання співвідношення реальних послуг та тарифів і він має бути відкоригований. Я противник оплати послуг, які не надаються", - зазначив він.

Крім того планують повідомити городянам номер гарячої лінії, за якою люди можуть повідомити, що та чи інша послуга у їхньому будинку не надається та могли коректувати її сплату. Наприклад, якщо у платіжці написано ремонт системи водовідведення, а у будинку ніколи не існувало каналізації, то люди не мають за неї платити. Проте не матимуть права вимагати непередбачених переліком послуг: "Прийде людина і скаже, що у мене в квартирі тиче труба, нехай ЖЕК відремонтує. І ми скажемо, що підіть подивіться на дверях під'їзду, така послуга не передбачена у тарифі тому ремонтуйте самостійно", - зазначив мер.

До кожного будинку обіцяють індивідуальний підхід. Тобто, якщо за розрахунками людей, їхній тариф на певну послугу завищений, то будуть працювати відповідальні служби по кожному випадку окремо. І у платіжках на наступний місяць ця помилка буде виправлена: "Протягом цього місяця, перш ніж виставляти їм платіжки, підганяємо тариф, відповідно до скарг людей", - пообіцяв мер. Всі ці поправки виконком планує внести до свого попереднього рішення на найближчому засіданні.

Більше про життя Миколаєва та області читайте на Depo.Миколаїв