Начальник миколаївських патрульних пояснив, що зв'язує їм руки у штрафуванні вантажівок

У рішенні виконкому та законодавстів є лазівки, через які перевантажені фури можуть проскочити містом

Начальник миколаївських патрульних поясн…

Незважаючи на те, що у Миколаєві ввели обмеження руху вантажівок, фактично заборонивши їхати їм центром міста, у місті продовжують колесити фури. Миколаївці скаржаться, що патрульні їх не зупиняють. Але як виявилося, правоохоронці фактично не мають права їх штрафувати за перевантаження, адже машину потрібно зважити, а вагового комплексу у самому місті немає. Про це йшлося сьогодні, 8 червня, під час зустрічі мера, начальника патрульної поліція та очільника транспортного управління міськради, повідомляє Depo.Миколаїв.

Нагадаємо, що ще 11 квітня виконком ухвалив рішення "Про заходи щодо оптимізації руху великовантажного автотранспорту до підприємств морегосподарського комплексу м. Миколаєва та його диспетчеризації". Згідно з ним встановлюється маршрут для вантажівок та обмеження пересування містом - вагою не більше 24 тонн. Якщо вони перевозять менше, можуть рухатися транзитом через мости і місто.

Мер Олександр Сєнкевич зазначив, що з'явилися нюанси. Зокрема з машинами заводу "Лакталіс", якому потрібно отримувати молоко, але завантажені вони понад 24 тонни. Аналогічна ситуація склалася і з дорожньою технікою, яка підвозить щебінь та асфальтобетон. Для них планують видати спецдозводи для проїзду та налагодити їхню перевірку, щоб їх не підробляли. 

Сєнкевич також додав, що на власні очі побачив, як близько опівночі фури спокійно курсирують проспектом Богоявленським, незважаючи на знаки. Патрульна поліція не завжди реагує. Очільник патрульної поліції Максим Ахрамєєв зауважив, що потрібно врегулювати систему.

Зокрема заборонних знаків "Рух вантажних автомобілів заборонено" шляхом слідування фур встановлено мало. А ті, що позначують заборону руху для машин більше 24 т або навантаженням більше 7 т на вісь, зв'язують патрульним руки та є необхідність діяти з Укртрансбезпекою. Підстави для зупинки машини можуть бути, але у поліції не має прав вимагати товарно-транспортнні накладні (ТТН - ред.), в якій до того ж може бути вказано неточно вагу, і притягнути до відповідальності водія вантажівки. 

"Там може бути підробка документу (ТТН - ред.) та вказано необхідну вагу. Хоч ми всі бачимо і розуміємо, що вага транспорту значно більше. Далі ми маємо зважити транспортний засіб. Але у КУпАПі (Кодекс України про адміністративну відповідальність - ред.) не передбачено адміністративну відповідальність за відмову водія від проходження вагового комплексу. По-друге, вагового комлексу і немає в Миколаєві, всі вони встановлені на трасах. Як ми маємо підтвердити факт правопорушення?", - сказав Ахрамєєв.

Очільник патрульної поліції зауважив, що потрібно вносити зміни до КУпАПу. Новий помічник мера Антон Турпалов відповів, що він за дорученням Сєнкевича звернувся до нардепа Ігора Діденка щодо законопроекту по ваговим комлексам. Зокрема і перевірки ТТН.

Начальник управління транспорту міськради В'ячеслав Кащенюк  також зауважив, що у разі встановленн знаку "Рух вантажних автомобілів заборонено", підприємці можуть знайти лазівку. Адже дія знаку не поширується, якщо вантажівки обслуговують підприємства, які знаходять у зоні заборони руху. Кащенюк зазначив, що, наприклад "Нібулон", зможе так пропускати свої фури.

В цілому вирішили, що потрібно узгоджувати дії патрульної поліції та Укртрансбезпеки, яка має право перевіряти ТТН. Але виникає питання, як їх зкоординувати. Вирішуватимуть й питання встановлення дорожніх знаків, а на законодавчому рівні залишається чекати змін у щодо вагових комплексів і сподіватися, що їх приймуть не за три роки, коли дороги розіб'ють вщент.

Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Николаев

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme