Фури пролітають на шаленій швидкості: чому вагові комплекси постійно ламаються

На сьогоднішній день, в ДП "Миколаївський облавтодор" є три мобільних ГВК, на жаль, лише один з них працює, інші два зараз знаходяться в ремонті

Фури пролітають на шаленій швидкості: чо…

Без стаціонарних вагових комплексів діла не буде. Таку заяву зробив заступник начальника Служби автомобільних доріг у Миколаївській області, Чаусенко Іван Леонідович, спілкуючись з журналістами, передає Depo.Миколаїв.

"На жаль, цього року планом дорожніх робіт не передбачено будівництво стаціонарних майданчиків для функціонування габаритно-вагових комплексів (ГВК). Будемо планувати на наступний рік надання пропозицій для Укравтодору щодо включення до проекту плану дорожніх робіт цей вид робіт",- доповів Чаусенко.

В Миколаївській області є чотири найголовніших напрямки – це Київський, Одеський, Дніпропетровський та Кіровоградський. Саме на цих маршрутах слід зосередити увагу, плануючи розміщення габаритно-вагових комплексів, як засіб попередження подальшого руйнування автошляхів Миколаївщини.

На сьогоднішній день, в ДП "Миколаївський облавтодор" є три мобільних ГВК, на жаль, лише один з них працює, інші два зараз знаходяться в ремонті.

"Дуже приємно, що маємо гарних друзів по всій Україні, які завжди прийдуть на допомогу. Так, Служба автодоріг отримувала мобільні вагові комплекси з Київської та Дніпропетровської області. Зараз на автодорозі Р-06 "Ульянівка - Миколаїв" (через м.Вознесенськ) в районі села Гур’ївка працюють ваги з Чернівецької області", - розповів заступник начальника з експлуатації.

Також він поскаржився на безвідповідальність перевізників, які заїжджаючи на ваги, перевищують встановлену нормами зважування швидкість. Замість визначених 5-ти кілометрів на годину, водії пролітають на шаленій для такої процедури швидкості. Це певним чином відповідає на питання громадськості, щодо постійних поломок та збоїв у роботі габаритно-вагових комплексів.

Чаусенко вкотре звернув увагу перевізників на обов’язковість дотримання правил руху великовагових транспортних засобів автошляхами, особливо влітку, коли температура повітря перевалює за 40 градусів за Цельсієм, а дорожнє покриття прогрівається до 60 градусів, що катастрофічно впливає на руйнівні процеси асфальтобетону, в результаті чого з’являється колійність, видавлювання та напливи, що суттєво впливає на безпеку руху транспорту.

Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Николаев

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme