Фури пролітають на шаленій швидкості: чому вагові комплекси постійно ламаються
На сьогоднішній день, в ДП "Миколаївський облавтодор" є три мобільних ГВК, на жаль, лише один з них працює, інші два зараз знаходяться в ремонті
- Николаев
-
1 августа 2016 16:13
Без стаціонарних вагових комплексів діла не буде. Таку заяву зробив заступник начальника Служби автомобільних доріг у Миколаївській області, Чаусенко Іван Леонідович, спілкуючись з журналістами, передає Depo.Миколаїв.
"На жаль, цього року планом дорожніх робіт не передбачено будівництво стаціонарних майданчиків для функціонування габаритно-вагових комплексів (ГВК). Будемо планувати на наступний рік надання пропозицій для Укравтодору щодо включення до проекту плану дорожніх робіт цей вид робіт",- доповів Чаусенко.
В Миколаївській області є чотири найголовніших напрямки – це Київський, Одеський, Дніпропетровський та Кіровоградський. Саме на цих маршрутах слід зосередити увагу, плануючи розміщення габаритно-вагових комплексів, як засіб попередження подальшого руйнування автошляхів Миколаївщини.
На сьогоднішній день, в ДП "Миколаївський облавтодор" є три мобільних ГВК, на жаль, лише один з них працює, інші два зараз знаходяться в ремонті.
"Дуже приємно, що маємо гарних друзів по всій Україні, які завжди прийдуть на допомогу. Так, Служба автодоріг отримувала мобільні вагові комплекси з Київської та Дніпропетровської області. Зараз на автодорозі Р-06 "Ульянівка - Миколаїв" (через м.Вознесенськ) в районі села Гур’ївка працюють ваги з Чернівецької області", - розповів заступник начальника з експлуатації.
Також він поскаржився на безвідповідальність перевізників, які заїжджаючи на ваги, перевищують встановлену нормами зважування швидкість. Замість визначених 5-ти кілометрів на годину, водії пролітають на шаленій для такої процедури швидкості. Це певним чином відповідає на питання громадськості, щодо постійних поломок та збоїв у роботі габаритно-вагових комплексів.
Чаусенко вкотре звернув увагу перевізників на обов’язковість дотримання правил руху великовагових транспортних засобів автошляхами, особливо влітку, коли температура повітря перевалює за 40 градусів за Цельсієм, а дорожнє покриття прогрівається до 60 градусів, що катастрофічно впливає на руйнівні процеси асфальтобетону, в результаті чого з’являється колійність, видавлювання та напливи, що суттєво впливає на безпеку руху транспорту.
Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Николаев
Все новости на одном канале в Google News
- 08:17Атака "шахедов" на юг ночью 25 марта: что известно о последствиях
- 09:28В Николаевской области разоблачили очередную "схему для уклонистов": как она работала
- 08:15ПВО ночью сбила 10 "шахедов" в Одесской и Николаевской областях
- 10:53В гидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в марте
- 15:49 ТЦК теперь будут работать круглосуточно: решение Кабмина
- 08:11ПВО ночью сбила 11 "шахедов", – Воздушные силы
- 11:58В части регионов Украины объявили штормовое предупреждение
- 09:39В Николаевской области задержали военного, который собирался продать три авто, завезенных для ВСУ
- 08:16Зеленский заявил, что хочет "обновить" руководство не только в армии
- 10:16Оккупанты четыре раза за сутки ударили "баллистикой" по Николаевщине
- 09:18Обломки сбитого "шахеда" упали на грузовик в Николаевской области, ранен водитель
- 11:37В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в феврале
- 09:19Рашисты обстреляли село на Николаевщине: под завалами дома оказались женщина с детьми
- 16:02За первую неделю 2024 года "Армия дронов" поразила 19 танков, 40 ББМ и 29 орудий — Федоров
- 08:57Укргидрометцентр предупредил о морозе и метелях
- 11:17Эксперт об итогах битвы за Черное море в 2023-ом: Морские дроны СБУ стали ключевым фактором успеха
- 08:27В новогоднюю ночь рашисты запустили почти 30 "шахедов" по Украине, - сводка Генштаба
- 12:06В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в январе
- 15:34Потребности войска и законопроект о мобилизации: комментарий Залужного