Миколаїв

У травні буде відомо, хто вивозитиме тверді побутові відходи у Миколаєві

Конкурсна комісія була сформована заново, у зв’язку з тим, що попередній склад комісії не досяг згоди

28 квітня 2016, 19:48

У травні буде відомо, хто вивозитиме тверді побутові відходи у Миколаєві

Сьогодні, 28 квітня в департаменті житлово-комунального господарства пройшло засідання конкурсної комісії для визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів, про це Depo.Миколаїв повідомили у прес-службі міськради.

Конкурсна комісія була сформована заново, у зв’язку з тим, що попередній склад комісії не досяг згоди щодо паритетних засад представництва відповідно до положень Постанови Кабміну №1173, яким затверджено Порядок проведення конкурсу. Організатор конкурсу підготував Положення про конкурсну комісію, яке узгоджено з профільною депутатською комісією та міським головою, та наказ про особовий склад комісії. До конкурсної комісії увійшло 35 осіб, які представляють виконавчі органи міської ради (департамент ЖКГ та адміністрації районів), управління з захисту прав споживачів, обласну державну адміністрацію, депутати міської ради, представники житлово-експлуатаційних підприємств, ОСББ і громадських організацій. Такий склад комісії забезпечить прозорість та об’єктивність її рішень.

Департамент ЖКГ як організатор конкурсу заздалегідь направив всім членам комісії перелік конкурсної документації та критерії їх оцінки, тому з незначними уточненнями ці документи були затверджені і можуть вже надаватися претендентам.

Для підготовки конкурсної документації у підприємств-перевізників, які планують взяти участь у конкурсі, буде три тижні. Конверти з пропозиціями відкриють 20 травня. Потім конкурсна комісія перевірятиме достовірність поданих даних та огляне технічну базу претендентів. На це може знадобитися кілька днів (в залежності від кількості поданих пропозицій). Обговорення та підрахунок балів проходитиме протягом 4 днів окремо по кожному району.

Більше про життя Миколаєва та області читайте на Depo.Миколаїв

Loading...
Loading...