Платити двічі: Миколаївські активісти заявили, що нові зупинки доведеться переробляти

Замість того, щоб одразу повноцінно облаштувати зупинки, чиновники відкладають справу із заїзними карманами на "потім"

Платити двічі: Миколаївські активісти за…

У Миколаєві зупинки, які тільки облаштували, доведеться надалі переробляти. Наприклад, поблизу перехрестя вул. Інженерної та пр. Центрального повним ходом встановлюють зупинку, а ось "карман" для маршруток та габаритного транспорту, що зібралося купляти місто, не зробили. Про це повідомляє Depo.Миколаїв.

Під час "транспортної" прес-конференції голова "Центру антикорупційних розслідувань" Денис Барашковський повідомив, що по місту - здебільшого у Центральному і Заводському районах - мають встановити 18 зупиночних навісів, деякі з них вже є. Проте нові зупинки доведеться знов переробляти.

Типові приклади - на вул. Інженерній та на зупинці "Стадіон". В обох місцях площа дозволяла облаштувати кармани під тролейбуси, автобуси, маршрутки. Враховуючи останні пропозиції чиновників щодо закупівлі великих автобусів та дуобусів виникає логічне питання: де вони зупинятимуться. Є можливість одразу облаштувати повноцінну зупинку, але цього не роблять одразу: "У Департаменті ЖКГ, заступник з транспорту кажуть, що наступного року робитимуть, тому що це довше", - зазначив Барашковський.

Проте зараз на зупинку на Інженерній вже витратили 200 тисяч і потрібні будуть ще кошти для переоблаштування. Присутній на прес-конференції депутат міськради Сергій Ісаков повідомив, що у самого мера виникло питання, навіщо там взагалі зупинка і хто її узгодив. 

Крім того, деякі нові зупинки встановлюють з порушеннями ПДР та не враховують умови для людей з особливими потребами. Голова "Демальянсу" Євгенія Матейчук додала, що по вул. Прикордонній взагалі не облаштовують зупинки. Аналогічна ситуація на Херсонському шосе, для люди садяться в маршрутки прямо з пішохідного переходу.

Варто додати, що проблема із зупинками на Херсонському шосе не змінилася з липня. На 1-й Лінії встановили направляюче пішохідне огородження. Туди ж виїжджали з головою районної адміністрації, з профільним віце-мером, збирали підписи городян, які живуть там. Але все застигло "в процесі": заїзні кармани, щоб люди могли безпечно сідати на маршрутки, так і не облаштували, а документи для цього "плавають" між управліннями. Чиновники виправдовуються, що потрібно провести тендери і це - довга процедура. Обіцяють облаштувати їх наступного року.

Нагадаємо, у липні чиновники розбиралися, як облаштувати цивілізовані зупинки на Херсонському шосе.

У серпні офіційно затвердили 76 зупинок, які збиралися привести до ладу, зокрема на пр. Центральному ріг вул. Інженерної.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme