Фури пролітають на шаленій швидкості: чому вагові комплекси постійно ламаються
На сьогоднішній день, в ДП "Миколаївський облавтодор" є три мобільних ГВК, на жаль, лише один з них працює, інші два зараз знаходяться в ремонті
- Миколаїв
-
1 серпня 2016 16:13
Без стаціонарних вагових комплексів діла не буде. Таку заяву зробив заступник начальника Служби автомобільних доріг у Миколаївській області, Чаусенко Іван Леонідович, спілкуючись з журналістами, передає Depo.Миколаїв.
"На жаль, цього року планом дорожніх робіт не передбачено будівництво стаціонарних майданчиків для функціонування габаритно-вагових комплексів (ГВК). Будемо планувати на наступний рік надання пропозицій для Укравтодору щодо включення до проекту плану дорожніх робіт цей вид робіт",- доповів Чаусенко.
В Миколаївській області є чотири найголовніших напрямки – це Київський, Одеський, Дніпропетровський та Кіровоградський. Саме на цих маршрутах слід зосередити увагу, плануючи розміщення габаритно-вагових комплексів, як засіб попередження подальшого руйнування автошляхів Миколаївщини.
На сьогоднішній день, в ДП "Миколаївський облавтодор" є три мобільних ГВК, на жаль, лише один з них працює, інші два зараз знаходяться в ремонті.
"Дуже приємно, що маємо гарних друзів по всій Україні, які завжди прийдуть на допомогу. Так, Служба автодоріг отримувала мобільні вагові комплекси з Київської та Дніпропетровської області. Зараз на автодорозі Р-06 "Ульянівка - Миколаїв" (через м.Вознесенськ) в районі села Гур’ївка працюють ваги з Чернівецької області", - розповів заступник начальника з експлуатації.
Також він поскаржився на безвідповідальність перевізників, які заїжджаючи на ваги, перевищують встановлену нормами зважування швидкість. Замість визначених 5-ти кілометрів на годину, водії пролітають на шаленій для такої процедури швидкості. Це певним чином відповідає на питання громадськості, щодо постійних поломок та збоїв у роботі габаритно-вагових комплексів.
Чаусенко вкотре звернув увагу перевізників на обов’язковість дотримання правил руху великовагових транспортних засобів автошляхами, особливо влітку, коли температура повітря перевалює за 40 градусів за Цельсієм, а дорожнє покриття прогрівається до 60 градусів, що катастрофічно впливає на руйнівні процеси асфальтобетону, в результаті чого з’являється колійність, видавлювання та напливи, що суттєво впливає на безпеку руху транспорту.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв
Всі новини на одному каналі в Google News
- 09:47На Миколаївщині вночі ППО знищила 4 дрони. Є поранений
- 09:03Рашисти атакували дронами промислові та припортові об'єкти на півдні України
- 15:11 Через негоду без світла частково залишилися люди в шести областях
- 13:33Розвиток ветеранського бізнесу дозволить регіонам зажити новим життям – Петрук
- 08:26 Окупанти продовжують спроби наступу: За добу на фронті відбулося більше ніж сто зіткнень
- 13:26Вирок і 15-річне ув'язнення: Шпигував для фсб у Миколаєві
- 08:41 Більше сотні російських атак відбили ЗСУ за крайню добу
- 16:44Окупанти атакували Миколаївщину: загинула жінка
- 20:34 Зведення Генштабу: за добу більше 70 боєзіткнень та понад 60 ударів авіації рф
- 21:50Обмеження електроенергії 18 квітня можливі у всіх областях, - Укренерго
- 21:54 В Україні створили Корпус демінерів
- 19:49 Доба на фронті: Найгарячішим залишається Бахмутський напрямок
- 16:19 Зеленський підписав оновлений закон про мобілізацію
- 11:18На Миколаївщині дівчина і хлопець підірвалися на боєприпасі, який принесли додому
- 11:33 Окупанти проводять ротації підрозділів та зміщують напрямки штурмових дій
- 09:30Телефон Служби 112 до кінця поточного року запрацює по всій Україні
- 09:09Рашисти сконцентрували атаки на східних напрямках фронту, де відбулося більшість атак
- 11:59 Сьогодні, 13 квітня, на Миколаївщині День жалоби
- 08:20 Два напрямки на фронті залишаються найгарячішими, - Генштаб