Екс-начальник Служби автодоріг Миколаївщини заявив, що тендер на ремонт траси Н-11 скасують

За словами Олександра Антощука, під час проведення тендеру допустили кричущу халатність

Екс-начальник Служби автодоріг Миколаївщ…

Тендер на ремонт "пекельної" траси Н-11 "Дніпро - Миколаїв", скоріш за все, скасують. Це обернеться для Миколаївщині тим, що дорогу знов не відремонтують. Про це заявив в ефірі програми "В деталях" екс-начальник Служби автодоріг Миколаївщини Олександр Антощук, повідомляє Depo.Миколаїв.

"Була допущена не просто стратегічна помилка, а кричуща халатність з проведенням цього тендера", - сказав Антощук.

Зауважимо, що в тендері брали участь декілька компаній. Найменшу ціну пропонувала "Південьдортех" - 62 млн. Але переможцем оголосили донецьку фірму "Альтком" з пропозицією у 86 млн. В результаті "Південьдортех" подало скаргу до Антимонопольного комітету: поки її розглядають, трасу не можна ремонтувати.

За словами Антощука, тендерний комітет Служби автодоріг наполягав на тому, щоб переможцем оголосити "Південьдортех" - для цього були всі дозвільні документи. "У такому разі область виграла а) ми б побудували дорогу за 62 мільйони або б) ми розірвали б угоду, тому що під час укладання угоди з компанією є два дуже валивих пункти. До укладення угоди від компанії вимагають графік виконання робіт. Та цього року у всіх угодах передбачено однобічне розірвання у разі невиконання наданого графіку виконання робіт", - пояснює Антощук.

За його словами, вистачило б два тижні, щоб побачити, чи вкладається компанія графіки та у разі необхідності розірвати угоду та укласти її з наступною за тендером компанією. Але ситуація склалася інакше: "Коли тендерний комітет відмовився виконувати незаконні дії, він був звільнений повним складом. На сьогодні звільнений перший заступник Онищенко, заступник з питань експлуатації, начальник тендерно-договірного відділу, начальник кошторисно-договірного відділу, заступник з фінансів, заступник із загальних питань. Сьогодні основні керівники відділів та заступники звільнені. Відповідальність з нас знята. На себе цю відповідальність взяв голова Укравтодору (Євген Барах - ред.)", - зазначає Антощук.

Після призначення нового керівника САД в Миколаївській області на сайт Вісника держзакупівель, був змінений пароль, що є звичною процедурою. Знають його всього дві людини - начальник Служби автодоріг та начальник тендерного відділу. "При зміні керівників Шульга (в.о. начальника САД - ред.) змінив пароль - абсолютно законна дія. А ось далі відбулося дуже цікаве: не маючи тендерно-договірного відділу, під паролем хтось заходить на сайті й оголошує компанію переможцем. Це і дозволило компанії ("Південьдортех" - ред.) звернутися до Антимонопольного комітету", - додає Антощук.

Такий хід справи може вилитися в те, що тендер скасують і трасу такк і не відремонтують цього року: "Ризк в тому, що Антимонопольний комітет не буде розбиратися, як проводився тендер. Він буде дивитися законність проведення тендеру. На моє переконання, тендер буде скасовано", - резюмує Антощук.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme