Ефективної системи контролю і притягнення до відповідальності не існує, - Васьков про перевантажені фури

На думку заступника міністра інфраструктури, з проблемою потрібно боротися комплексно

Ефективної системи контролю і притягненн…

Заступник міністра інфраструктури України визначив декілька паралельних кроків, за допомогою яких можна врятувати наші дороги. Які саме, він розповів під час робочого візиту разом із заступником міністра АПК Оленою Ковальовою до Миколаєва. Про це повідомляє Depo.Миколаїв.

Сьогодні, 9 лютого, до Миколаєва приїхала делегація з міністерств - АПК та інфраструктури, - а також Державної ветеринарної та фітосанітарної служби. Високопосадовці приїхали обговорювати питання дерегуляції, що виникають у зернотрейдерів, хто експортує зернові та соняшникові культури. Для них провели екскурсію на терміналах найбільших агрокомпаній, які представлені у Миколаєві, - "Bunge", ДПЗКУ (Державна продовольчо-зернова корпорація України - ред.), "Noble Resources" та "Нібулоні". 

Поки делегації розповідали про досягнення та нові технології, журналістів більше цікавило питання доріг. Адже під час зерновбиральної кампанії важковаговики "вбивають" дороги, а покарання і за перевантаження фур, і за їхній прийом немає. Своє бачення вирішення проблеми розповів заступник міністра інфраструктури Юрій Васьков.

Він визнає, що механізму контролю і притягнення до відоповідальності щодо перевантаження немає: "По-перше, потрібно добитися, щоб були витримані вагові параметри завантаження автотранспорту, який слідує дорогами, у тому числі Миколаївщини. Якщо цей аналіз провести, ми побачимо, що більша частина машин їде з багатократним перевантаженням. Ефективної системи контролю і притягнення до відповідальності, на жаль, не існує".

За словами Васькова, підготовлено законопроеккт щодо контролю за перевантаженнями і в міністерстві сподіваються на його підтримку. Також він додає, що іншим кроком до вирішення проблеми є збалансування транспортної мережі: "Для цього потрібно, щоб на внутрішні водні шляхи переходив вантаж з доріг, на залізні дороги. Щоб система була збаласнованою. За сьогоднішньої системи значно вигідніше вантажити по 70-80 тонн на автомобілі  і везти. До чого це призводить, ми з вами бачимо".

Ще одним механізмом "порятунку" доріг Васьков вважає збільшення фінансування і встановлення акцизу на ремонт шляхів. І знову додає, що зареєстровано законопроект. У комплексі все це доможе зберегти нормальні дороги.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Миколаїв

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme