Омелян пояснив, чому хочуть здати в концесію миколаївський та херсонський порти
Спецморпорт "Октябрськ" Миколаєва та порт Херсона розглядають як єдиний майновий комплекс, що є найпростішим для віпрацювання
- Николаев
-
3 октября 2016 15:11
В Україні розробляється концесійне законодавство, яке відпрацьовуватимуть на портах "Октябрськ" Миколаєва та Херсону. Вони увійшли до пілотного проекту. Про це розповів під час брифінгу в Українському кризовому медіацентрі міністр інфраструктури Володимир Омелян, повідомляє Depo.Миколаїв.
За словами Омеляна, зараз хочуть розробити прозорий механізм, який буде безвідмовно працювати у всіх випадках. Для цього ініціювали створення нового концесійного закону, що має відповідати кращим світовим стандартам. "Щоб іноземний інвестор, заходячи на український ринок, не відчував дискомфорту, не було відчуття, що він з теплих Гаваїв потрапляє в арктичний холод", - сказав Омелян.
На сьогодні розробляють модель для перших двох пілотних проектів на базі портів "Октябрськ" (Миколаїв) і у Херсоні, щоб відпрацювати законодавство, механізми концесії та державно-приватного партнерства, зрозуміти, чи працюють вони та чи приносять користь державі. "Тоді можна буде переходити до більших об'єктів, які мають стратегічне значення. Ми зараз виходимо з концепції цілісного розвитку порту "Октябрьск" та порту Херсон як єдиного майнового комплексу на базі або державно-приватного партнерства, або на базі коцесії", - зазначив міністр.
Як зазначає Омелян, знайти хочуть стратегічного інвестора, який буде готовий зайти в Україну не тільки грошима, а й вантажопотоком, створити додаткові робочі місця і порт західного зразка: "Коли ми не просто маємо пристань і крани, а маємо тилову територію, на якій відбувається обробка продукції, створюється додаткова вартість, а потім експортується чи імпортується в країну", - зауважив Омелян.
Міністр пояснює, чому обрали порти "Октябрськ" і Херсону як пілотні проекти: "Там державна власність, там немає приватних стивідорів, там немає фактично орендних відносин. Це найпростіші об'єкти для подальшої концесії, для того, щоб не створювати проблем для входження інвесторів на український ринок".
Омелян хотів би бачити серед інвесторів представника ТОП-5 світових портових операторів чи перевізників продукції, щоб вони не тільки заходили в порт, а й розвивали інфраструктуру, мали свій вантаж, створювали додаткову вартість. Він обіцяє прозорий тендер, але хоче бачити чіткий бізнес-план розвитку портів.
Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Николаев
Все новости на одном канале в Google News
- 09:03Рашисты атаковали дронами промышленные и припортовые объекты на юге Украины
- 11:18В Николаевской области девушка и парень подорвались на боеприпасе, который принесли домой
- 15:42Эксперт: Истерика российского МИДа подтвердила, что СБУ стала для москвы наибольшей угрозой
- 09:46В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в апреле
- 08:17Атака "шахедов" на юг ночью 25 марта: что известно о последствиях
- 09:28В Николаевской области разоблачили очередную "схему для уклонистов": как она работала
- 08:15ПВО ночью сбила 10 "шахедов" в Одесской и Николаевской областях
- 10:53В гидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в марте
- 15:49 ТЦК теперь будут работать круглосуточно: решение Кабмина
- 08:11ПВО ночью сбила 11 "шахедов", – Воздушные силы
- 11:58В части регионов Украины объявили штормовое предупреждение
- 09:39В Николаевской области задержали военного, который собирался продать три авто, завезенных для ВСУ
- 08:16Зеленский заявил, что хочет "обновить" руководство не только в армии
- 10:16Оккупанты четыре раза за сутки ударили "баллистикой" по Николаевщине
- 09:18Обломки сбитого "шахеда" упали на грузовик в Николаевской области, ранен водитель
- 11:37В Укргидрометцентре рассказали, какой будет погода в Украине в феврале
- 09:19Рашисты обстреляли село на Николаевщине: под завалами дома оказались женщина с детьми